مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-12سياسي

تبدیل مناطق آسیب به مناطق فرصت توسط کمیته امداد مازندران


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با تاکید بر شناسایی فرصت های بالقوه دردمناطق محروم گفت: رویکرد کمیته امداد در این محلات، تبدیل مناطق «آسیب» به مناطق «فرصت» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، میثم معافی صبح امروز در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه حرکت مبارک 20 20 محله در مازندران اظهار کرد: مهمترین مسئله در این محلات فعال کردن شبکه احسان و نیکوکاری محله به عنوان سلول بنیادین شبکه خیرات است.

وی با تاکید بر شناسایی فرصت های بالقوه در این مناطق افزود: رویکرد کمیته امداد در این محلات، تبدیل مناطق آسیب به مناطق  فرصت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران خاطرنشان کرد: در هر محله شهردارانی از میان جوانان همان محله انتخاب شده تا با خانه های امداد محله همکاری و در  شناسایی مشکلات و انتقال آن به مسؤولان و رفع آن مسائل مشارکت داشته باشند.

معافی عنوان کرد: کمیته امداد تاکنون در این محلات 76 میلیارد تومان در پنج سرفصل فرهنگی، اشتغال، درمان، مسکن و معیشت خدمات ارائه داده است.

وی گفت: سال گذشته 210  نفر از افراد فعال در محلات 2020 در استان مازندران به زیارت کربلای معلی در ایام اربعین اعزام شدند و امسال نیز 252 نفر اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل مناطق آسیب به مناطق فرصت توسط کمیته امداد مازندران

تبدیل مناطق آسیب به مناطق فرصت توسط کمیته امداد مازندران