مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:572023-08-19اجتماعي

ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و هویت بخشی به دختران در مدارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رابعه امامی رضوی مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان با اشاره به اینکه برای تحقق سه شعار معلم تمدن ساز، - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان بر ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و هویت بخشی به دختران در مدارس تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رابعه امامی رضوی مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان با اشاره به اینکه برای تحقق سه شعار معلم تمدن ساز، مدرسه اثربخش و ایران قوی نیازمند حکمرانی تمدنی هستیم، اظهار کرد: از اقتضائات حکمرانی تمدنی کارآمدی، مردمی سازی حکمرانی و جذب سرمایه اجتماعی است و برای آموزش و پرورش تحولی باید کار علمی کرد و با الگوبرداری به استاندارد ها و نظام معیار دست یافت.

وی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش تحولی نیازمند تغییر و بازمهندسی است، افزود: لازمه این تغییر، سناریونویسی با رویکرد آینده پژوهی است؛ آموزش و پرورش در منظر آینده پژوهی به معنی یادگیری برای آینده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان در ادامه خاطرنشان کرد: رویکرد امور زنان در این خصوص نگاه به عملکرد دشمن در ترویج سبک زندگی غربی است؛ روند تدریجی سبک زندگی غربی، مدسازی بی حجابی، شبهه افکنی حجاب، شبکه سازی بی حجابی، عادی سازی بی حجابی و هویت زدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و هویت بخشی به دختران در مدارس

ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و هویت بخشی به دختران در مدارس