مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-18اجتماعي

ناسا دانش آموزان را به چالش پرواز بر فراز زمین دعوت کرد


ناسا در بیانیه جدید خود، از دانش آموزان دعوت کرده است تا ایده های خود را برای آزمایش های پرواز بر فراز زمین ارائه دهند.

- ناسا در بیانیه جدید خود، از دانش آموزان دعوت کرده است تا ایده های خود را برای آزمایش های پرواز بر فراز زمین ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ناسا، آژانس فضایی آمریکا از دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان در سراسر آمریکا خواسته است تا طی سومین چالش دانش آموزی تک رایز (TechRise Student Challenge)، ایده های خود را برای پرواز آزمایشی بالون یا فرودگر دارای موتور در ارتفاع بالا ارائه کنند.

شرکت کردن در چالش تک رایز برای دانش آموزان کلاس های ششم تا دوازدهم که در مدارس دولتی یا خصوصی آمریکا تحصیل می کنند، آزاد است.

این چالش با هدف الهام بخشیدن به درک عمیق تر پیرامون اکتشافات فضایی، رصد زمین، رمزگذاری، الکترونیک و ارزش داده های آزمایشی انجام می شود و یک بینش عملی را در مورد طراحی محموله و فرآیند آزمایش پرواز زیر مداری به شرکت کنندگان ارائه می دهد.

بیل نلسون (Bill Nelson) مدیر ناسا گفت: چالش دانش آموزی تک رایز ناسا، یکی از راه های هیجان انگیز متعددی است که ما را به نسل آرتمیس (Artemis Generation) نزدیک می کند.

فرآیند طراحی پیشنهادات آزمایش پرواز، دانش آموزان را تشویق می کند تا بزرگ فکر کنند و متوجه شوند که استعدادها و خلاقیت آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسا دانش آموزان را به چالش پرواز بر فراز زمین دعوت کرد

ناسا دانش آموزان را به چالش پرواز بر فراز زمین دعوت کرد