مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-25پزشكي

تخریب جزیی در سازه پروژه اورژانس بیمارستان کبودراهنگ


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در پاسخ به شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر ریزش بخشی از سازه پروژه اورژانس کبودراهنگ گفت: هیچ ریزشی اتفاق نیفتاده بلکه تخریب جزیی در سازه پروژه به منظور رفع نقص فنی بوده است.

- ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در پاسخ به شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر ریزش بخشی از سازه پروژه اورژانس کبودراهنگ گفت: هیچ ریزشی اتفاق نیفتاده بلکه تخریب جزیی در سازه پروژه به منظور رفع نقص فنی بوده است.

علیرضا توقیری در گفت وگو با ایسنا، ضمن تکذیب شایعه ریزش اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی چشمه های اتصال در سازه های بتنی در 40 مترمربع از سقف دارای کمانه و قوس بوده، بنا به دستور مهندس ناظر باید برای اصلاح، تخریب و از نو ساخته می شد تا روند کار مجدداً بدون نقص و ایراد انجام می گرفت.

وی با بیان اینکه تخریب قسمتی که دچار نقص فنی بود با اطلاع مهندس ناظر صورت گرفت، ادامه داد: خوشبختانه این موضوع نه آسیب و مخاطره جانبی برای کارگران و عوامل پروژه به همراه داشته و نه غیراصولی بوده به طوریکه معمولاً سازه های بیمارستانی در حین ساخت چک می شوند تا اگر احیاناً مواردی از این دست مشاهده شد، به سرعت نسبت به اصلاح اقدامات لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب جزیی در سازه پروژه اورژانس بیمارستان کبودراهنگ

تخریب جزیی در سازه پروژه اورژانس بیمارستان کبودراهنگ