مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-14سياسي

بزرگترین پروژه گردشگری جنوب ایران در یاسوج گرفتار بروکراسی


بزرگترین پروژه گردشگری جنوب ایران در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گرفتار بروکراسی اداری از سوی منابع طبیعی استان شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین پروژه گردشگری جنوب ایران در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گرفتار بروکراسی اداری از سوی منابع طبیعی استان شده است.

فخر الله حسینی ، سرمایه گذار پروژه بزرگ گردشگری پارک جنگلی مهریان شهر یاسوج در نشست با خبرنگاران، گفت: بروکراسی اداری و طولانی شدن روند استعلامات، سرعت پیشرفت فاز اول طرح بزرگ گردشگری مهریان یاسوج را گرفت.

وی افزود: با تقدیر از تمام اقدامات حمایتی، در صورتی که همکاری لازم دستگاه ها محقق شده بود، خروجی استعلامات در زمان کمتری اجرایی و فاز اول طرح بزرگ گردشگری یاسوج بیش از 70 درصد در فاز اول پیشرفت داشت.

حسینی با بیان اینکه خواستار رفع موانع اداری و استعلاماتی پیش روی پروژه پارک جنگلی یاسوج هستیم، اظهار کرد: امید است همکاری ها هر چه سریعتر محقق و فاز عملیاتی طرح را با سرعت مطلوب داشته باشیم.

با وجود تلاش های مکرر و ارائه طرح در کارگروه گردشگری، همچنان استعلامات منابع طبیعی انجام نشده است.

یک طرح اشتغالزا و بزرگ چرا باید 20 ماه درگیر استعلام شود این سرمایه گذار خاطرنشان کرد: یک طرح اشتغالزا و بزرگ چرا باید 20 ماه درگیر استعلام شود، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پروژه گردشگری جنوب ایران در یاسوج گرفتار بروکراسی

بزرگترین پروژه گردشگری جنوب ایران در یاسوج گرفتار بروکراسی