مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-15اجتماعي

اجرای طرح «در تا در» برای تردد آسان زوار اربعین در خوزستان


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سرویس در تا در (آیرو) برای سفرهای برون شهری زائران اربعین به منظور تردد آسان زوار در این استان راه اندازی شد.

- اهواز- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سرویس در تا در (آیرو) برای سفرهای برون شهری زائران اربعین به منظور تردد آسان زوار در این استان راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فواد غزیعلی پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: سرویس درب تا درب (آیرو) با همکاری اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه و با تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای سفرهای برون شهری زائران اربعین حسینی در خوزستان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هدف از این راه اندازی این سرویس کمک به طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی است، افزود: با راه اندازی این سرویس می توان از ظرفیت ناوگان سواری کرایه به شکل اینترنتی و درب تا درب استفاده حداکثری کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: مدیریت شرکت مسافربری با امکان دسته بندی انواع خودرو و بررسی تخلفات رانندگان و سرویس های اختصاصی و شرکتی، بهترین خطوط و مسیرهای فعالیت را می توانند به متقاضیان ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «در تا در» برای تردد آسان زوار اربعین در خوزستان

اجرای طرح «در تا در» برای تردد آسان زوار اربعین در خوزستان