مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-07اجتماعي

ناپایداری هوای تهران تا چهارشنبه ادامه دارد


مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه شرایط ناپایدار هوا تا روز چهارشنبه ادامه دارد گفت: در مناطق بالادست استان رگبار و رعدوبرق و در مناطق پایین دست باد شدید و طوفان لحظه ای خواهد بود.

- فیلم بارش باران در شهرری- دوشنبه 16 مرداد مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: در ارتفاعات بالادست بارش تگرگ پیش بینی شده و فردا به نسبت امروز و چهارشنبه میزان ناپایداری شدیدتر است و هشدار نارنجی برای این سه روز صادر شده است.

غلامی گفت: شهروندان از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها جدا خودداری کنند چرا که ممکن است رگبار ارتفاعات در پایین دست به سیلاب تبدیل شود و زمان وقوع باد شدید از قرارگرفتن زیر داربست ها و پارک خودرو زیر درختان فرسوده خودداری کنند و دستگاه های امدادرسان و اجرایی آمادگی کامل داشته باشند.

  وی تاکید کرد: عمده تمرکز این بارش های رگباری و ناپایداری ها برای ساعات بعدازظهر، عصر و شب است و بخش هایی از شهر تهران که در ارتفاعات قرار دارند و بخش هایی مانند حوزه کن، دربند، درکه، توچال و دارآباد پتانسیل خطر را دارند.

مدیر کل هواشناسی استان تهران ادامه داد: شهرستان های دماوند، فیروزکوه، شمیرانات و لواسانات همراه تهران این شرایط ناپایدار را داشته اما در نواحی جنوبی و غربی استان مانند شهرستان هایی مانند ورامین، پیشوا، قرچک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری هوای تهران تا چهارشنبه ادامه دارد

ناپایداری هوای تهران تا چهارشنبه ادامه دارد