مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-14دانش

میزان تاثیر سوابق تحصیلی در 5 گروه آزمایشی کنکور چقدر هست؟


میزان تاثیر قطعی (مثبت) سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 1402 در 5 گروه آزمایشی شامل علوم انسانی، تجربی، فنی و مهندسی، هنر و زبان های خارجی مشخص شد.

- میزان تاثیر قطعی (مثبت) سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 1402 در 5 گروه آزمایشی شامل علوم انسانی، تجربی، فنی و مهندسی، هنر و زبان های خارجی مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزمون سراسری سال 1402 بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت (نوبت اول در تاریخ 29 و 30 دی ماه 1401، نوبت دوم در تاریخ 14 و 15 تیر ماه 1402) برگزار شد.

نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1402 قرار بود در دو مرحله اعلام شود که مرحله اول آن اعلام شده است.

مرحله اول شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش بود که در روز .

نمرات خام شرکت کنندگان نوبت اول در اسفند ماه 1401 اطلاع رسانی شد که مجدداً در سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس https://my.

sanjesh.

org قابل مشاهده است.

برای داوطلبانی که فقط در نوبت اول در یک یا چند گروه آزمایشی شرکت کرده اند، نمره کل آزمون اختصاصی و نمره کل سابقه تحصیلی آنان در کارنامه نوبت اول درج شده و از طریق سامانه فوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تاثیر سوابق تحصیلی در 5 گروه آزمایشی کنکور چقدر هست؟

میزان تاثیر سوابق تحصیلی در 5 گروه آزمایشی کنکور چقدر هست؟