مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-25اقتصادي

راهسازی در 40 نقطه آذربایجان غربی محور توسعه پایدار


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: راهسازی در 40 نقطه آذربایجان غربی با جدیت در حال اجرا بوده و توسعه زیرساخت های استان در بخش حمل و نقل برای توسعه صادرات از برنامه های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،  سید محسن حمزه لو در دیدار با فرمانده قرارگاه شهید بروجردی، اظهار داشت: تا اربعین امسال بیش از 30 کیلومتر از مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین به اتمام رسیده و زیربارترافیک خواهد رفت .

وی ادامه داد: کریدور بزرگراهی غرب کشور از دیگر پروژه های مهم و قابل توجه بوده که از 500 کیلومتر این مسیر در آذربایجان غربی، حدود 70 کیلومتر باقی مانده و در دست اجراست.

  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در 70 کیلومتر باقی مانده عملیات اجرایی در دست اجرا بوده و تمام قطعات راه در کریدور بزرگراهی غرب کشور در دست پیمان است.

حمزه لو بیان کرد: راه های منتهی به پایانه مرزی از دیگر مسائل مورد توجه بوده چرا که احداث راه اصلی و بزرگراهی از وظایف ما بوده و این امر با جدیت دنبال می شود.

  وی افزود: اربعین فرصت ویژه ای برای توسعه استان بوده و تامین زیرساخت ها لازم برای تردد زائران اربعین حسینی از مهمترین مسائل مورد توجه بوده و این امر نیز با جدیت دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهسازی در 40 نقطه آذربایجان غربی محور توسعه پایدار

راهسازی در 40 نقطه آذربایجان غربی محور توسعه پایدار