مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-22اقتصادي

کشف بیش از 3000 قلم دارو و شیرخشک قاچاق در لاهیجان


فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف 3328 قلم انواع دارو و شیرخشک قاچاق به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف 3328 قلم انواع دارو و شیرخشک قاچاق به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی نسب در جمع خبرنگاران مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و اظهار کرد: برخورد با سودجویان عرصه دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت شهروندان را نیز به مخاطره می اندازد با شدت و حساسیت بیشتری انجام می شود.

وی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی لاهیجان به همراه نمایندگان اداره صمت و بهداشت از تعدادی داروخانه و واحد صنفی بازدید و در نتیجه از انبار یکی از این داروخانه ها 328 قوطی شیرخشک و 3000 هزار قلم داروی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان ارزش این محموله کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد و 50 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهم 33 ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می نمایند در دستورکار پلیس قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 3000 قلم دارو و شیرخشک قاچاق در لاهیجان

کشف بیش از 3000 قلم دارو و شیرخشک قاچاق در لاهیجان