مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30بين الملل

بحران ارتش واوضاع وخیم اقتصادی،کابینه نتانیاهو رادرمانده کرده است


روزنامه گاردین با انتشار گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی با وخیم ترین بحران سیاسی در طول تاریخ خود در سایه گسترش شورش های مدنی، دست و پنجه نرم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، روزنامه گاردین در گزارشی در خصوص اوضاع آشفته ارتش رژیم صهیونیستی نوشت که ترک خدمت نیروهای ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی در سایه افزایش تنش ها در اراضی اشغالی، سطوح جدیدی از شورش مدنی در این رژیم را نشان می دهد.

در این گزارش آمده است که بحران ترک خدمت نظامیان ذخیره، تنها چالشی نیست که کابینه بنیامین نتانیاهو را درمانده کرده، بلکه تل آویو با بزرگترین بحران سیاسی از سال 1973 تاکنون روبه رو است.

کاهش رتبه بندی اعتباری و اوضاع وخیم اقتصادی در کنار خروج شرکت های فعال در زمینه های تکنولوژی از اراضی اشغالی و اعتصاب های گسترده از دیگر بحران های پیش روی کابینه نتانیاهو است.

در ادامه این گزارش تاکید شده است که طی سالیان گذشته، این تصویر از ارتش رژیم صهیونیستی که ارتش تمام اقشار مردم و متحد کننده آنها است، تضعیف شده و نابرابری و شکاف های داخلی در جامعه صهیونیست ها در ساختار نیروهای مسلح، خودنمایی می کند.

بر اساس این گزارش، پیش از این، یگان ها و بخش های بسیار مهم در ارتش رژیم صهیونیستی مانند خلبانان در اعتراض به مسائلی مانند جنگ دوم لبنان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران ارتش واوضاع وخیم اقتصادی،کابینه نتانیاهو رادرمانده کرده است

بحران ارتش واوضاع وخیم اقتصادی،کابینه نتانیاهو رادرمانده کرده است