مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-12سياسي

فقدان متوسلیان صدمه ای بود که به سرنوشت تاریخی جنگ وارد شد


از دست دادن احمد متوسلیان فی الواقع در حکم ثلمه ای و صدمه ای بود که به کل سرنوشت تاریخی جنگ ما وارد شد.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: علی نور آبادی روزنامه نگار و پژوهشگر مجموعه مقاله ای با عنوان حاج احمد چگونه جاویدالاثر شد؟ نوشته که در آستانه سالروز ربایش و شهادت احمد متوسلیان برای انتشار در اختیار مهر قرار گرفت.

بخش اول این یادداشت سه شنبه 13 تیرماه با عنوان صحنه سازی فالانژها و آن لحظه ای که حاج احمد دیگر برنگشت منتشر شد که در آن سرفصل هایی از جمله دیدار امام با روحانیان، ائمه جماعت و وعاظ برای بررسی حمله اسراییل به لبنان، مخالفت امام خمینی (ره) با اعزام نیرو به لبنان و اعتقاد به عدم جنگ جدی توسط اعراب، حال نیروهای زمین گیر شده در پادگان زبدانی سوریه پس از شنیدن سخنان امام (ره)، عملکرد و اعزام نیروها به سوریه همراه با حاج احمد علی رغم دستور صریح امام برای نفرستادن نیرو، سفر بی بازگشت شهید احمد متوسلیان پرداخته ایم.

در پایان نیز بر عدم بازگشت علیرضا موحد دانش و کاظم نجفی رستگار و منصور کوچک محسنی بعد از اسارت و نیامدن حاج احمد اشاره شده است.

مشروح قسمت چهارم و آخر این مجموعه را در ادامه می خوانید: از دست دادن متوسلیان صدمه ای بود که به سرنوشت تاریخی جنگ وارد شد پرداختن به عملیات رمضان بسیار گسترده است و فرصت دیگری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان متوسلیان صدمه ای بود که به سرنوشت تاریخی جنگ وارد شد

فقدان متوسلیان صدمه ای بود که به سرنوشت تاریخی جنگ وارد شد