مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-01سياسي

آخرین وضعیت بازسازی روستای سیل زده بارده از زبان مسئولان


استاندار و مدیران استانی چهارمحال و بختیاری در سال روز سیل روستای بارده، از نزدیک از روند بازسازی روستا و اقدامات صورت گرفته بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار و مدیران استانی چهارمحال و بختیاری عصر امروز و در سال روز سیل روستای بارده، از نزدیک از روند بازسازی روستا و اقدامات صورت گرفته بازدید کردند.

رضا علی بیگی در این بازدید گفت: بحران سیل و برف سال گذشته در چهارمحال و بختیاری با مدیریت جهادی به خوبی پشت سر گذاشته شد و با تدابیر صورت گرفته پیش از بحران، این سیل خسارت جانی به همراه نداشت.

فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای جبران بخشی از خسارت ها پرداخت شد، افزود: با تخصیص قیر رایگان به زودی تمام کوچه های روستا آسفالت می شود.

وی با اشاره به لای روبی مسیل ها و سیل بندها به صورت جهادی، بیان کرد: سد خاکی نیز که از بین رفته بود با کمک منابع طبیعی 6 میلیارد تومان تامین اعتبار شد اما همچنان برای تکمیل به اعتبار نیاز دارد.

86 واحد مسکونی در روستای بارده در حال ساخت است علی بیگی تصریح کرد: 86 واحد احداثی در روستای بارده با پرداخت تسهیلات 230 میلیون تومانی و 70 میلیون تومان وام بلاعوض توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است و همچنین 43 واحد تعمیری نیز با پرداخت تسهیلات 30 میلیونی در حال بازسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بازسازی روستای سیل زده بارده از زبان مسئولان

آخرین وضعیت بازسازی روستای سیل زده بارده از زبان مسئولان