مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-15سياسي

متفکر آزاد: رییس جمهور گیر پیچ واردات خودرو را بگشاید


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با مصوبه مجلس در خصوص واردات خودرو امیدی در مردم ایجاد شد که گرانی در خودرو شکسته خواهد شد.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با مصوبه مجلس در خصوص واردات خودرو امیدی در مردم ایجاد شد که گرانی در خودرو شکسته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله متفکر آزاد در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که در سفر اول رییس جمهور به تبریز مشکل برق را با وزیر نیرو در میان گذاشته ایم اظهار کرد: تذکری که در خصوص مشکل برق داده بودیم امروز خود را نشان می دهد.

می خواهیم به صورت جدی دستور ویژه سفر رییس جمهور در خصوص تولید برق در حوزه صنایع و خانگی اجرایی شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل کم آبی شهر تبریز و روستاهای شهرستان گفت: در استان تلاش هایی برای تامین منابع و مخازن آبی انجام می شود اما وزارتخانه باید اعتبارات لازم را در اختیار نیروهای میدانی قرار دهد و با تدابیر عاجل و سریع نیاز مبرم مردم به آب را رفع کند.

وی در ادامه تاکید کرد: با مصوبه مجلس در خصوص واردات خودرو امیدی در مردم ایجاد شد که گرانی در خودرو شکسته خواهد شد اما با گذشت یک سال هنوز این خودروها وارد خیابان نشده اند از رییس جمهور می خواهیم گیر پیچ های این مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفکر آزاد: رییس جمهور گیر پیچ واردات خودرو را بگشاید

متفکر آزاد: رییس جمهور گیر پیچ واردات خودرو را بگشاید