مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-01اقتصادي

میزبانی از بزرگ ترین هلدینگ روسیه در ایران


میزبانی از بزرگترین هلدینگ گردشگری روسیه در ایران با هدف افزایش تعاملات گردشگری و زمینه سازی جذب سرمایه گذار همزمان با آغاز لغو روادید رسمی گروهی دو کشور انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اعضای هیأت مدیره شرکت هلدینگ گردشگری روسیه با حضور در محل معاونت گردشگری و دیدار با علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت، ضمن معرفی ظرفیت های متنوع هلدینگ مورد در بخش اقامتگاه های متنوع، پیست اسکی، پارک های موضوعی و غیره نسبت به افزایش تعاملات گردشگری دو سویه و نیز کسب آگاهی از فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ایران اعلام آمادگی کردند.

با توجه به اینکه هلدینگ مورد نظر در شهر سوچی کشور روسیه واقع و فعال است و این شهر گردشگرپذیر به عنوان بزرگترین شهر اروپا به دلیل ویژگی های بکر طبیعی، تاریخی و فرهنگی از دیرباز مورد استقبال گردشگران بین المللی و همچنین ایرانیان بوده است، از این رو آشنایی با توانمندی های گردشگری دو طرف و راهکارهای تقویت ارتباط بخش خصوصی و فعالین این حوزه در دستور کار قرار گرفت.

مطرح شدن موضوع شرایط قیمت بالای خدمات گردشگری در شهر سوچی به ویژه برای گردشگران ایرانی، تمرکز بر موضوع توسعه تم پارک ها در ایران با سرمایه گذاری شرکت مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از بزرگ ترین هلدینگ روسیه در ایران

میزبانی از بزرگ ترین هلدینگ روسیه در ایران