مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-21سياسي

تلاش جمعی در یزد برای رفع مشکل آب یزد


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به تلاش مجموعه استان یزد برای رفع مشکل آب گفت: این مهم در برنامه هفته توسعه دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئولان استان یزد پیگیر رفع مشکل آب استان هستند، اظهار داشت: در این زمینه امور توسط مسئولان استان دنبال می شود و کار رها نکردیم ولی گلایه مندیم و انتقاد هم داریم زیرا تاکنون فعالیت اجرایی جهادی نشده است.

جوکار افزود: جلسه ای با سهامداران شرکت واسکو و جلسه ای با وزیر نیرو برگزار کردیم و سئوال هم از وزیر صمت در مورد چگونگی تأمین منابع مالی برای انتقال آب انجام شد که تاکنون پاسخی داده نشده است.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر اینکه در این سال ها مسئولان استان به طور جدی به دنبال نهایی شدن انتقال آب به استان بوده اند، ادامه داد: دو هفته پیش نامه ای به معاون اول رییس جمهور درخواست جلسه ای با حضور نمایندگان استان یزد، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد، وزیر نیرو، وزیر صمت و سهامداران شرکت واسکو مطرح شد تا در نهایت تکلیف این موضوع مشخص شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مورد واگذاری معدن برای انتقال آب به استان یزد و پیگیری های انجام گرفته دررگذشته برای رفع مشکل کمبود آب استان، گفت: در دوره اول دولت آقای روحانی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جمعی در یزد برای رفع مشکل آب یزد

تلاش جمعی در یزد برای رفع مشکل آب یزد