مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-07پزشكي

مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی فرصت مغتنمی برای اردبیل است


مدیرکل بیمه سلامت استان مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی را برای استان اردبیل فرصت مغتنم برشمرد و از تعاملات بهینه بیمه سلامت استان با این مرکز خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل بیمه سلامت استان مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی را برای استان اردبیل فرصت مغتنم برشمرد و از تعاملات بهینه بیمه سلامت استان با این مرکز خبر داد.

وحید خلیل اللهی 16 مرداد در گفت وگو با ایسنا با اعلام اینکه مرکز ناباروری قفقاز وابسته به جهاد دانشگاهی استان بعنوان نهاد عمومی غیردولتی محسوب می شود، افزود: 90 درصد تعرفه های درمان این مرکز تحت پوشش بیمه سلامت می باشد.

وی استقرار مرکز قفقاز را در استان فرصت مغتنم دانست و گفت: مردم استان در مراجعه به مرکز قفقاز استقبال خوبی دارند و از مراجعه به سایر استانها برای درمان ناباروری خود خودداری می کنند.

خلیل اللهی ادامه داد: بار زیادی از درمان ناباروری در استان بر دوش مرکز قفقاز جهاد دانشگاهی است و در صورت تأمین زیرساختهای جدید برای مرکز، این امکان افزایش خواهد یافت.

مدیرکل بیمه سلامت استان از افزایش تعداد افراد نازای نشان دار شده در سامانه الکترونیکی برای استفاده از خدمات ویژه درمان بیمه سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد از یک هزار و 687 نفر به یک هزار و 791 نفر افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی فرصت مغتنمی برای اردبیل است

مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی فرصت مغتنمی برای اردبیل است