مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-08سياسي

بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت به مناسبت روز خبرنگار


مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت در بیانیه ای، هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.

- مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت در بیانیه ای، هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت، در این بیانیه می خوانیم: در شرایطی که جامعه بشری بیش از همیشه، بحران زده، جنگ زده، خشونت زده و غیراخلاقی شده است، نیازمند نیرویی است تا قادر باشد این شرایط را تغییــر دهد.

بی تردید این نیرو را باید در رسانه ها یافت.

اگرچه قدرت تا حد بسیاری بر گفتمان رسانه ها تأثیرگذار است اما رسانه ها نیز قادرند گفتمان قدرت را تا حدی اصلاح، تعدیل و تلطیف کنند.

در عرصه خارجی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، با تبلیغات رسانه ای گسترده و عملیات روانی، درصدد تضعیف باورهای دینی، سیاه نمایی، ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی، القاء شکاف و بی اعتمادی بین ملت و حاکمیت بوده و با تحریف وقایع، به دنبال ایجاد تنش و ناامنی در سطح منطقه هستند؛ اصحاب رسانه در خط مقدم مقابله با جنگ ترکیبی، رسالتی بسیار سنگین در آگاهی بخشی، مقابله هوشمند با شایعات و شبهه افکنی امپرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت به مناسبت روز خبرنگار

بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت به مناسبت روز خبرنگار