مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-09سياسي

معلمان باید طلایه داران عرصه تحول و پیشرفت در جامعه باشند


معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان به عنوان طلایه داران عرصه تحول و پیشرفت جامعه، مهمترین نقش را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی چهارشنبه در نشست مشترک شورای معاونین آموزش و پرورش استان همدان و رؤسای ادارات تابع، گفت: یکی از مهمترین ارکان حوزه تعلیم و تربیت، معلم و نقطه شروع تحول در آموزش و پرورش معلم است و بر این اساس اجرای برنامه های توانمندسازی معلمان به یک اولویت فراگیر مبدل شده است.

وی در زمینه ضرورت توجه ویژه به آموزش های مهارت محور نیز اظهار کرد: ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان در قالب برگزاری دوره های توانمندسازی، باید یک برنامه اولویت دار شود و بر این اساس با اجرای برنامه های توانمندسازی، آموزش و پرورش گام مهمی در خصوص ارتقای شاخص کیفی نیروی انسانی خواهد داشت.

معاون وزیر در ادامه صحبت های خود، با تأکید بر جایگاه والای تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش ضمن ابراز امیدواری گفت: با گفتمان سازی عمومی درباره ضرورت تولید بسته های تربیت و یادگیری تمرکز مطلق به کتاب درسی را کمتر کرده و به سمت تنوع در منابع آموزشی حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان باید طلایه داران عرصه تحول و پیشرفت در جامعه باشند

معلمان باید طلایه داران عرصه تحول و پیشرفت در جامعه باشند