مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-13سياسي

9 مدیر در چهارمحال و بختیاری برای انتخابات ثبت نام کرده اند


معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 9 مدیر استانی توانستند استعفای خود را ثبت و تا روز گذشته پیش ثبت نام و بارگذاری مدارک خود را برای انتخابات انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حسین میرزایی پیش از ظهر یکشنبه در سومین مجمع روابط عمومی های دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گفت وگو در پیشرفت استان مؤثر است، اظهار کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات حرکت به سمت انجام کارهای فرهنگی است، برای انجام برخی امور فرهنگی باید تمامی دستگاه ها، نهادها و سازمان ها وارد میدان شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کار فرهنگی برای تأثیرگذاری باید به صورت مستمر انجام شود، برای پیشرفت این استان نیاز به وحدت، همدلی، هم افزایی و وفاق هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید فرهنگ تکریم در چهارمحال و بختیاری نهادینه شود، بیان کرد: فرهنگ تکریم آحاد جامعه باید دستور کار باشد، این کار به تقویت فرهنگ نیز کمک و بسیاری از مشکلات را حل می کند.

حسین میرزایی با تاکید بر اینکه اقدامات نظام جمهوری اسلامی مصادره به شخص نشود، گفت: برخی از افراد اقدامات انجام شده در نظام جهموری اسلامی را به یک شخص نسبت می دهند که اشتباه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 مدیر در چهارمحال و بختیاری برای انتخابات ثبت نام کرده اند

9 مدیر در چهارمحال و بختیاری برای انتخابات ثبت نام کرده اند