مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-26پزشكي

آماده باش بیمارستان های فارس در تاسوعا و عاشورا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از آماده باش کامل تمام واحدهای اورژانس پیش بیمارستانی، مراکز درمانی و بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از آماده باش کامل تمام واحدهای اورژانس پیش بیمارستانی، مراکز درمانی و بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

دکتر مهرداد شریفی با اشاره به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و تسلیت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: تمام بیمارستان های شیراز و شهرستان های استان در روزهای تاسوعا و عاشورا در آماده باش هستند و خدمات درمانی تخصصی موردنیاز به بیماران ارائه می شود.

به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، او با اعلام اینکه برنامه ریزی لازم برای حضور پزشکان متخصص مقیم برای دسترسی مردم به خدمات درمانی انجام شده است، ادامه داد: ذخیره انبار دارو و تجهیزات پزشکی بیمارستان ها در شرایط مناسبی بوده و در صورت نیاز، ظرفیت افزایش تخت بیمارستانی نیز پیش بینی شده است.

شریفی با اشاره به پیش بینی آمادگی کامل امکانات و تجهیزات درمانی در این ایام، افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورا، تمام واحدهای اورژانس پیش بیمارستانی و مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش بیمارستان های فارس در تاسوعا و عاشورا

آماده باش بیمارستان های فارس در تاسوعا و عاشورا