مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-06حوادث

1.37 تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شد


فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و 370 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: 812 طرح مبارزه با مواد مخدر اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جلیل موقوفه ای در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی ستاد فرماندهی فراجای استان سمنان ضمن بیان اینکه طی ماه اخیر 37 شهید از سوی فراجا تقدیم انقلاب اسلامی شده است، تاکید کرد: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت شهید می دهد و این علاوه بر جانبازان و مجروحان و … است.

وی با بیان اینکه در استان سمنان نیز با تلاش شبانه روزی همکاران مان در فراجا تلاش داریم تا امنیت پایداری را تأمین کنیم، افزود: تلاش داریم با اجرای طرح هایی مانند امنیت محله محور، فتح، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا، برخورد با اراذل و.

امنیت را برای مردم به وجود بیاوریم.

جایی برای اراذل اوباش نیست فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در این استان جایی برای عرض اندام اراذل اوباش و کسانی که بخواهد امنیت مردم سمنان را بر هم بزند نداریم، گفت: برابر قانون با تمام کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند برخورد خواهیم کرد.

موقوفه ای با بیان اینکه در سال جاری در وقوع سرقت شاهد روند کاهشی در استان بودیم، بیان کرد: در زمینه کشفیات سرقت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.37 تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شد

1.37 تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شد