مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:312023-08-13بين الملل

اوکراین با آمریکا درباره شروط صلح با روسیه مذاکره می کند


روزنامه پراودای روسیه اعلام کرد که مذاکرات میان اوکراین و آمریکا درباره ضمانت های امنیتی آمریکا به کی یف احتمالا گامی در جهت صلح و پایان جنگ اوکراین باشد.

- روزنامه پراودای روسیه اعلام کرد که مذاکرات میان اوکراین و آمریکا درباره ضمانت های امنیتی آمریکا به کی یف احتمالا گامی در جهت صلح و پایان جنگ اوکراین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه پراودای روسیه، آناتولی ماتویچوک، کارشناس نظامی و سرهنگ بازنشسته نیروهای ویژه روسیه گفت: مذاکرات درباره ضمانت های امنیتی احتمالا گامی در جهت صلح باشد.

اظهارات یک مسئول اوکراینی مبنی بر اینکه مذاکرات میان اوکراین و آمریکا درباره ضمانت های امنیتی اوکراین هفته آینده آغاز خواهد شد، به این معناست که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین درک کرده است که زمان امضای معاهده صلح رسیده و به مشخص کردن هزینه این معاهده و خطوط قرمزی که می تواند در راستای امتیازهای منطقه ای از آن عبور کند، نیاز دارد.

آندری یرماک، مدیر دفتر زلنسکی اعلام کرد که اوکراین مذاکراتی را با آمریکا طی روزهای آتی درباره ضمانت های امنیتی آغاز خواهد کرد.

یرماک گفت که بیش از 10 کشور دیگر به بیانیه گروه هفت پیوستند و اوکراین درباره شروط ضمانت های آینده با هر کدام از آن ها مذاکره خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین با آمریکا درباره شروط صلح با روسیه مذاکره می کند

اوکراین با آمریکا درباره شروط صلح با روسیه مذاکره می کند