مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:472023-08-15اجتماعي

35 پایگاه انتخاب رشته در استان کرمان آماده ارائه مشاوره به دانش آموزان هستند


رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 35 پایگاه انتخاب رشته دانشگاهی در استان کرمان آماده ارائه مشاوره به دانش آموزان هستند.

- ایسنا/کرمان رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 35 پایگاه انتخاب رشته دانشگاهی در استان کرمان آماده ارائه مشاوره به دانش آموزان هستند.

سید منصور مرتضوی امروز 24 مرداد ماه در همایش کارگاهی انتخاب رشته کنکور سراسری در آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: علاوه بر پایگاه های انتخاب رشته در شهرستان ها و مناطق 35 گانه، پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در مرکز مشاوره آموزش و پرورش استان هم به عنوان پشتوانه نرم افزاری، آماده ارائه خدمات مشاوره ای و راهنمایی های روانشناختی به داوطلبان آزمون سراسری است.

وی افزود: همچنین خط تلفنی رایگان 1570 هم روزانه از ساعت 8 تا 20 آماده پاسخگویی به داوطلبان و خانواده های آنان است.

مرتضوی ضمن تبیین اهمیت ارتباط مشاور و داوطلب و کمک به تصمیم گیری صحیح و متناسب با استعداد و علاقه داوطلب کنکور، تاکید کرد: مدیران مدارس بایستی دانش آموزان را برای انتخاب رشته به حضور در مراکز مجاز انتخاب رشته کنکور سراسری وابسته به آموزش و پرورش راهنمایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 پایگاه انتخاب رشته در استان کرمان آماده ارائه مشاوره به دانش آموزان هستند

35 پایگاه انتخاب رشته در استان کرمان آماده ارائه مشاوره به دانش آموزان هستند