مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-07سياسي

رتبه برتر خراسان جنوبی در 18 شاخص امنیتی


مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی براساس ارزیابی های کشوری از بین 24 شاخص امنیتی در 18 شاخص حائز رتبه برتر کشوری است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی براساس ارزیابی های کشوری از بین 24 شاخص امنیتی در 18 شاخص حائز رتبه برتر کشوری است.

محمد شریف گلچین، امروز یکشنبه 15 مرداد در نشست هم اندیشی با رسانه های خراسان جنوبی اظهار کرد: امنیت و اقتصاد دو مولفه اصلی در حوزه زیرساخت های مرزی بوده و در این زمینه تاکنون با پیگیری استاندار خراسان جنوبی اقدامات خوبی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با تلاش قابل تقدیر دستگاه های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی در حال حاضر خراسان جنوبی از استان های امن کشور است و تلاش ها بر این بوده که با همراهی مردم این وضعیت استمرار داشته باشد.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه مرزبانی و ارتش در 330 کیلومتر مرز مشترک خراسان جنوبی و افغانستان مستقر هستند و علیرغم همه بی ثباتی ها در کشور افغانستان، استان امن است و بالاترین ضریب امنیتی را دارد، تصریح کرد: مشارکت در کاهش آسیب های اجتماعی و امنیتی مهم بوده و انتقال درست داده ها از سوی رسانه به مخاطب و نقش آفرینی فعال در کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر خراسان جنوبی در 18 شاخص امنیتی

رتبه برتر خراسان جنوبی در 18 شاخص امنیتی