مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-23سياسي

خط پروازی مسکو به ساری راه اندازی می شود


استاندار مازندران با اشاره به اینکه خط پروازی روسیه به ساری راه اندازی می شود، گفت: برنامه ریزی برای برگزاری رویداد گردشگری با حضور 200 نفر از فعالان گردشگری در استان در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینی پور پیش از ظهر امروز در تشریح سفر هیأت تجاری مازندران به روسیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم راهبرد توسعه ارتباط خارجی را با محوریت تعامل و ارتباط با کشورهای همسایه را با هدف بی اثر کردن تحریم غرب در برنامه کاری خویش قرار داده است.

وی با بیان اینکه استان مازندران از ظرفیت همجواری با کشورهای همسایه استفاده نبرده است، گفت: قابلیت های موجود در استان می تواند گام مهمی در توسعه بردارد در همین ارتباط پیگیری توسعه اقتصادی رادر برنامه کاری قرار دادیم.

استاندار مازندران اضافه کرد: این سفر به مدت 6 روز برنامه ریزی شد که نشست های با مقامات استان های آستاراخان، ولگوگراد و برخی مقامات مسکو دیدارهای داشتیم.

حسینی پور با اشاره به مشکلاتی که در گمرک وجود داشت، افزود: رایزنی برای کاهش زمان انتقال کالا در دستور کار قرار گرفته است و در این زمینه سه کارگروه برای توسعه اقتصادی با طرف روسیه تشکیل شده است و این کارگروه تا سه ماه بعد از سفر فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط پروازی مسکو به ساری راه اندازی می شود

خط پروازی مسکو به ساری راه اندازی می شود