مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-20سياسي

استان البرز در حمایت از بنگاه های اقتصادی در سال گذشته پیشتاز است


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: استان البرز در حمایت از بنگاه های اقتصادی در سال گذشته پیشتاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیف الله اسداللهی در سی و چهارمین و سی و پنجمین جلسه تسهیلات و تسهیل و رفع موانع تولید البرز با اشاره به پیشتازی این استان در حمایت از بنگاه های اقتصادی اظهار کرد: پس از استان البرز، استان های بوشهر، تهران، هرمزگان و سمنان به ترتیب بیشترین امتیاز در این حوزه را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: برای تداوم این مسیر در سال جاری نیز 33 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز برگزار شده که در این جلسات 130 پرونده با حضور اعضای ستاد استانی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

این مسئول در خصوص وضعیت مصوبات این جلسات نیز یادآور شد: 123 مصوبه خروجی این جلسات بوده است که از این تعداد 100 مصوبه اجرا و 23 مصوبه نیز در دست اقدام می باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در ادامه به تشریح جزییات تسهیلات پرداختی در قالب تسهیلات رونق تولید و پرداختی از محل منابع داخلی بانک های استان پرداخت و بر لزوم بررسی آخرین آمار تسهیلات انباشتی در بانک های عامل استان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان البرز در حمایت از بنگاه های اقتصادی در سال گذشته پیشتاز است

استان البرز در حمایت از بنگاه های اقتصادی در سال گذشته پیشتاز است