مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-09ورزشي

برگزاری جشنواره و رویدادها فرصتی برای معرفی ظرفیتهای ارومیه است


برگزاری جشنواره ها و رویدادهای مذهبی، ورزشی و فرهنگی فرصتی برای معرفی پتانسیلهای شهرستان است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ارومیه گفت: برگزاری جشنواره ها و رویدادهای مذهبی، ورزشی و فرهنگی فرصتی برای معرفی پتانسیلهای شهرستان است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

غلامحسین عماری در حاشیه برگزاری سومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از ماههای گذشته مقدمات برگزاری این اجلاس فراهم شده و در این اجلاسیه شاهد حضور 1700 نفر مهمان بودیم که بخشی از این مهمانان از چند کشور خارجی در این اجلاسیه شرکت کردند.

عماری با بیان اینکه این اجلاسیه یک فرصت مغتنمی است تا ظرفیتهای ایران و استان را به مهمانان معرفی کنیم، اظهار کرد: در حاشیه برگزاری اجلاس وحدت اسلامی، غرفه های متعددی برای معرفی ظرفیتهای شهرستان تدارک دیده شده و استقبال مهمانان نیز عالی است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده مهمانان خارجی حاضر در اجلاس وحدت اسلامی از مکانهای تاریخی، فرهنگی شهرستان بازدید کنند تا ظرفیتهای ارومیه برای مهمانان معرفی شود.

فرماندار ارومیه در خصوص میزبانی ارومیه برای مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با بیان اینکه برگزاری چنین مسابقه ای یکی از رویدادهای مهم است، گفت: تمامی تمهیدات لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره و رویدادها فرصتی برای معرفی ظرفیتهای ارومیه است

برگزاری جشنواره و رویدادها فرصتی برای معرفی ظرفیتهای ارومیه است