مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-02اقتصادي

آموزش با طعم مهارت محوری / جدال دستمزد و تورم


برنامه دولت سیزدهم ازابتدای استقرار ایجادسالانه یک میلیون شغل بوده و هرسال درابتدا سال برنامه ریزی شده وتقسیم تعهدات دستگاهی واستانی انجام می شود و وزرای کار وکشور به استان ها ابلاغ می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین جشنواره ملی مهارت با محوریت معرفی و تجلیل از فعالان و پیشکسوتان مهارت آموزی، خیرین مهارتی، سفیران مهارت و اعطای نشان مهارت به بنگاه های اقتصادی سرآمد در حوزه مهارت از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

اهمیت مهارت آموزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جشنواره به اهمیت رونق اشتغال خانگی اشاره کرد و عنوان کرد که بخش اعظمی از درآمد چینی ها مربوط به اشتغال خانگی است که کم هزینه ترین اشتغال زایی بوده از این رو ما هم در آموزش فنی و حرفه ای، هدف افزایش مهارت در اشتغال و رونق اشتغال های خانگی است.

به گفته وی بسیار تلخ است یک دانش آموخته با تحصیلات عالی بیکار باشد؛ سید صولت مرتضوی دلیل این امر را آموزش ندادن مهارت به نیروها دانست.

پیگیری اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای همچنین رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل بیکاری گفت که اشتغال همواره یکی از دغدغه های کشور بوده که بدون مهارت آموزی محقق نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش با طعم مهارت محوری / جدال دستمزد و تورم

آموزش با طعم مهارت محوری / جدال دستمزد و تورم