مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:552023-07-25سياسي

دختران امروز باید رهرو حضرت زینب(س) باشند


امروز دختران می توانند با حضور در جهاد تبیین رهرو دختران و خواهر بزرگوار امام حسین(ع)، حضرت زینب(س) باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محمد قمی عصر امروز در مراسم دختران حسینی زنجان اظهار داشت: هر کسی می تواند بسته به توان ذاتی خود کارهای مختلفی را انجام دهد و برخی از کارها که نیاز به توان جسمی دارد، از مردان و پسران بر می آید و برخی از کارهای که نیاز به لطافت و هنرمندی دارد از دختران بهتر بر می آید.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به اینکه همان گونه که در کربلا پسران و مردان همراه امام حسین (ع) بدون ترس و هراس از تعداد لشگریان یزید دلیرانه به میدان رفتند و با دشمن جنگیدند، تصریح کرد: امروز نیز اگر جنگ نظامی واقع شود، مردان و پسران توانمند در میدان حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای روشنگری حق از باطل و نشان دادن ظلم و گمراهی قیام کردند، خاطر نشان کرد: روشنگری امام حسین(ع) روز عاشورا با شهادتشان تمام نشد و این حضرت زینب(س) و دختران امام حسین(ع) بودند که با سخنرانی و روشنگری های خود بعد از روز عاشورا مکتب را به ثمر رساندند.

حجت الاسلام قمی با اشاره به اینکه کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود، ادامه داد: اگر انتشار حق و حقیقت روز عاشورا و قیام امام حسین(ع) توسط حضرت زینب نبود کسی از واقعیت قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران امروز باید رهرو حضرت زینب(س) باشند

دختران امروز باید رهرو حضرت زینب(س) باشند