مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-24بين الملل

مسیرهای منتهی به کنست از سوی معترضان مسدود شد+ فیلم و تصاویر


در آستانه نشست امروز کنست برای تصویب طرح اصلاحات قضایی در شور دوم و سوم، معترضان صهیونیست اقدام به مسدود نمودن مسیرهای منتهی به کنست کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، قدس اشغالی امروز دوشنبه صحنه تظاهرات گسترده معترضان صهیونیست علیه طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو شده است.

کابینه راستگرایان افراطی به نخست وزیری نتانیاهو در نظر دارد امروز طرح اصلاحات قضایی که شامل کاهش اختیارات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی (بالاترین مرجع قضایی در اراضی اشغالی) می شود را در شور دوم و سوم به تصویب برساند، امری که در صورت رای آوردن در کنست موجب تصویب نهایی این طرح جنجالی می شود.

رسانه های عبری گزارش دادند که در صورت تصویب نهایی این طرح، اختیارات دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در نظارت بر تصمیمات کابینه به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته و مسیر برای یکه تازی نتانیاهو در اجرای سیاست های یکجانبه گرایانه اش هموار می شود.

در طرف مقابل امروز شمار زیادی از معترضان که از شهرهای اطراف وارد قدس اشغالی شده اند اقدام به مسدود کردن مسیرهای منتهی به کنست کردند تا از رسیدن نمایندگان به صحن پارلمان جهت تصویب طرح اصلاحات قضایی، جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای منتهی به کنست از سوی معترضان مسدود شد+ فیلم و تصاویر

مسیرهای منتهی به کنست از سوی معترضان مسدود شد+ فیلم و تصاویر