مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-29اجتماعي

اعزام 310 دانش آموز مددجوی خراسان شمالی به اردوی علمی و آموزشی مشهد مقدس


معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی از اعزام 310 دانش آموز تحت حمایت این نهاد به اردوی علمی زیارتی و آموزشی مشهد مقدس خبر داد.

- حسین یوسفی، معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تاکید بر اینکه برای مقابله با آسیب های اجتماعی باید آموزش و ارتباط مستمر و هدفمند تربیتی با مددجویان داشته باشیم، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون مجموعا 130 نفر از دانش آموزان دختر فعال در کانون های فرهنگی این نهاد در مقاطع مختلف تحصیلی به اردوی زیارتی، علمی و آموزشی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی گفت: تا پایان تابستان امسال 180 دانش اموز دیگر با هدف تقویت بنیه علمی، پر کردن اوقات فراغت و ایجاد روحیه نشاط به اردوی علمی آموزشی مشهد مقدس اعزام خواهد شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به طول مدت دو روز این اردوها در مشهد مقدس افزود: هدف اصلی کمیته امداد از برگزاری این اردو ها آموزشی ضمن شناسایی دانش آموزان مستعد، تقویت بنیه علمی دانش آموزان از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف جهت افزایش میزان آمادگی آنان با آموزش های مرتبط با رشته تحصیلی خود جهت موفقیت در آزمون های ورودی دانشگاه های معتبر آماده می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 310 دانش آموز مددجوی خراسان شمالی به اردوی علمی و آموزشی مشهد مقدس

اعزام 310 دانش آموز مددجوی خراسان شمالی به اردوی علمی و آموزشی مشهد مقدس