مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-05ورزشي

اختصاص 108 میلیارد اعتبار به پروژه های عمرانی رزن در سال جاری


فرماندار شهرستان رزن از اختصاص 108 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن از اختصاص 108 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر غفاری آثار شنبه 14 مرداد در کمیته برنامه ریزی شهرستان رزن، افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای از سه محل اعتبارات استانی، متوازن و نفت گاز برای 208 پروژه شهرستان در سال جاری اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه با احتساب اعتبارات در اختیار نماینده مردم در مجلس شورای این اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان به بیش از 120 میلیارد تومان خواهد رسید، افزود: به طور قطع 65 درصد از این اعتبارات اختصاص داده شده به پروژه های عمرانی شهرستان نقدی بوده و باید با پیگیری لازم نسبت به جذب اعتبارات فوق اقدام کنیم و اجازه ندهیم این اعتبارات بماند.

غفاری آثار با بیان اینکه اولویت در اختصاص این اعتبارات بر مبنای پروژه های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است که در دو سال باقی مانده از عمر دولت باید افتتاح شوند، تصریح کرد: پروژه های دانش بنیان، پروژه های حوزه کشاورزی در تولید و اشتغال، حوزه زیرساخت های عمرانی، حمل و نقل، آب، توسعه خدمات شهری، ورزش و آموزش و پرورش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 108 میلیارد اعتبار به پروژه های عمرانی رزن در سال جاری

اختصاص 108 میلیارد اعتبار به پروژه های عمرانی رزن در سال جاری