مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-21سياسي

کاستی های امروز جامعه به علت جدایی مردم از مسجد است


تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه مساجد باید محور تمام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی قرار گیرد، گفت: بخش قابل توجهی از کاستی های امروز کشور به آنجایی بر می گردد که پیوند مردم با مسجد قطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان صبح امروز در اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که با شعار مثل مصطفی در مسجد مقدس جمکران درحال برگزاری است، ضمن تقدیر از تلاش های دو نهاد مقدس بسیج و سپاه اظهار کرد: این همایش اقدام ارزشمندی در ارتباط با احیای مساجد است که می توان آن را مصداق وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱستَطَعتُم مِّن قُوَّه دانست چراکه همه قدرت ها و نیروها در پیوند با خداوند متعال شکل می گیرد و پایگاه این عبودیت مسجد است.

وی اضافه کرد: نهضت و انقلاب ما از برکات مسجد بود و از پایگاه مسجد شکل گرفت و به پیروزی رسید و نزدیک به 97 درصد شهدای ما از پایگاه مسجد به معراج رفتند و البته با شهادت ها بود که این انقلاب با وجود همه توطئه ها و دشواری ها تا به امروز سرپا مانده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه مساجد باید محور تمام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی قرار گیرد، گفت: بخش قابل توجهی از کاستی های امروز کشور به آنجایی بر می گردد که پیوند مردم با مسجد قطع می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاستی های امروز جامعه به علت جدایی مردم از مسجد است

کاستی های امروز جامعه به علت جدایی مردم از مسجد است