مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-05اقتصادي

آمادگی بانک صادرات برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین


​مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارائه گزارشی از خدمات سال گذشته به زائران اربعین، از آمادگی برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین در شعب ارزی این بانک در سراسر کشور خبر داد.

- ​مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارائه گزارشی از خدمات سال گذشته به زائران اربعین، از آمادگی برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین در شعب ارزی این بانک در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی با بیان اینکه خدمت رسانی و فروش ارز به زائران اربعین حسینی با هماهنگی با بانک مرکزی و برنامه ریزی بهتری نسبت به سال گذشته در بانک صادرات ایران انجام خواهد یافت، افزود: برنامه ریزی برای ارائه خدمات ارزی زودتر آغاز شده و سعی داریم در تمامی شعب ارزی در سراسر کشور، این خدمات ارائه شود.

علاوه بر این، صرافی سپهر نیز آمادگی کافی برای ارائه این خدمت دارد.

از این رو تلاش می کنیم بهتر از سال گذشته خدمات ارزی به زائران اربعین ارائه شود ضمن اینکه منتظر سیاست های ابلاغی بانک مرکزی هستیم.

ایمانی با اشاره به اینکه سال گذشته 128 شعبه و باجه ارزی در 31 استان کشور به مدت 18 روز به صورت یکسره و 36 شعبه ارزی به صورت کشیک در روزهای تعطیل به زائران خدمات ارزی ارائه دادند، افزود: صرافی سپهر نیز با تجهیز چهار شعبه خود در شهرهای تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بانک صادرات برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین

آمادگی بانک صادرات برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین