مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-20اقتصادي

آغاز عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر لنجان


عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان با مشارکت شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی آغاز شد.

- حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه یکی از مصوبات هجدمین سفر شهرستانی کاروان دولت مردمی استان به شهرستان لنجان در خصوص عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر سده لنجان بود، اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته در مدت 4 ماه عملیات اجرای شبکه جمع آوری 80 واحد مسکن مهر لنجان به طول 1300 متر به پایان می رسد.

وی با اشاره به توسعه شبکه فاضلاب در منطقه لنجان بیان کرد: با اجرای حدود 600 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در منطقه لنجان بیش از 35 هزار و 600 انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار و نصب شده است.

  اکبریان افزود: در حال حاضر حدود 52 درصد مردم منطقه لنجان تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار دارند که انتظار می رود با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت سایر نهادها و دستگاه ها در توسعه تاسیسات فاضلاب، مردم بیشتری در این منطقه از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند شوند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با تاکید بر اجرای به موقع و دقیق پروژه های آب و فاضلاب در استان، با هدف جهاد خدمت رسانی تصریح کرد: همه اقدامات لازم در راستای بهره مندی هر چه بهتر و بیشتر مردم از خدمات آبفای استان و برخورداری از  آب شرب سالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر لنجان

آغاز عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر لنجان