مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-06اقتصادي

در تلاشیم واحدهای راکد و نیمه راکد آذربایجان غربی احیا شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تلاش بر این است تا تمامی واحدهای راکد و نیمه راکد استان به چرخه تولید بازگردانده شوند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تلاش بر این است تا تمامی واحدهای راکد و نیمه راکد استان به چرخه تولید بازگردانده شوند.

جواد کرمی روز یکشنبه 15 مرداد در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان غربی از 2 واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی ارومیه گفت: طرح یکشنبه های حمایت از تولید و صنعت در طول سال تحت هیچ شرایطی تعطیل نشده و این بازدیدها در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و دانش بنیان، متداول است.

وی افزود: 191 واحد تولیدی و صنعتی تاکنون در استان مورد بازدید استاندار و مدیران اجرایی مرتبط قرار گرفته و مسائل و مشکلات این واحدها از نزدیک بررسی شده است.

کرمی اظهار کرد: در طول بازدیدها تلاش شد تا مشکلات واحدهای راکد و نیمه راکد در همان محل بررسی و دستورهای لازم برای حل آن از سوی مقام ارشد اجرایی استان صادر و دستگاه های مربوطه موظف به پیگیری و بر طرف کردن، آنها شوند.

معاون استاندار افزود: از مجموع 435 مصوبه که در جریان بازدید از واحدهای تولیدی استان در قالب یکشنبه های حمایت از تولید تصویب شده، 70 درصد عملیاتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تلاشیم واحدهای راکد و نیمه راکد آذربایجان غربی احیا شوند

در تلاشیم واحدهای راکد و نیمه راکد آذربایجان غربی احیا شوند