مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-03اقتصادي

موافقت مسؤولان وزارت نفت برای تامین گاز مردم میناب تاپایان شهریور


فرماندار ویژه شهرستان میناب از موافقت مسئولان وزارت نفت برای تامین گاز مردم میناب به روش سابق تا پایان شهریور ماه خبرداد وگفت : مردم برای دریافت گاز خانگی خود باید در سامانه ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب امروز با اشاره به برگزاری جلسه با مسئولان وزارت نفت ومدیرعامل شرکت پخش گاز استان هرمزگان و عاملین توزیع و پخش گاز در میناب اظهار داشت: در این دیدار به مسئولان وزارت نفت که از مرکز کشور برای پایش مشکلات پیش رو برای ثبت نام و در سامانه سدف  و تامین گاز شهرستان به میناب سفر کرده بود گفته شد که مشکلات پیش رو را برطرف کنند تا مردم برای تهیه گاز مصرفی خود با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به وجود مشکلات در سامانه برای ثبت نام گاز افزود: مردم شهرستان برای ثبت نام در این سامانه بامشکلاتی مواجه بودند که در این جلسه با شرح این مشکلات تصمیم به حل آنها در اسرع وقت از سوی مسئولان وزارتی گرفته شد.

  فرماندار  ویژه شهرستان میناب گفت: در این جلسه مقرر شد تا با اعزام کارشناسان مجرب از سراسر کشور برای حل مشکلات سامانه ثبت نام در میناب اقدام شود تا زمینه ثبت نام مردم در این سامانه فراهم شود و مردم در آینده برای تامین گاز خانگی خود با مشکل مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مسؤولان وزارت نفت برای تامین گاز مردم میناب تاپایان شهریور

موافقت مسؤولان وزارت نفت برای تامین گاز مردم میناب تاپایان شهریور