مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-29ورزشي

انتقاد نصیرشلال از ستاد بازیهای آسیایی/ نظرشان کارشناسی نیست


سرمربی تیم ملی وزنه برداری با انتقاد از مسئولان ستاد عالی بازیهای آسیایی هانگژو، گفت: برای اعزام به بازی های آسیایی عملکرد وزنه برداران در مسابقات جهانی در نظر گرفته شده که اصلا منطقی نیست.

- نواب نصیرشلال در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره تعداد سهمیه وزنه برداری در بازی های آسیایی هانگژو و اینکه گفته شده شاید کاهش سهمیه داشته باشند، گفت: طبق صحبت های قبلی قرار بر این شد که وزنه برداری با هفت ورزشکار در بازی های آسیایی حضور پیدا کند، البته صحبت هایی مبنی بر کاهش سهمیه مطرح شده که به نظرم اصلاً منطقی نیست.

برای اعزام به هانگژو عملکرد وزنه برداران در مسابقات جهانی ملاک قرار گرفته شده که کاملاً تصمیم غیرفنی است چرا که ترکیب تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی متفاوت است.

لیست مسابقات جهانی با بازی های آسیایی متفاوت است سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: وزنه برداران اعزامی به مسابقات جهانی در لیست اعزام به بازی های آسیایی نیستند و بالعکس.

بنابراین این معیار اصلاً کارشناسی و فنی نیست.

وزنه برداری در مسابقات مختلف بین المللی همیشه افتخارآفرین بوده، این رشته نیاز به حمایت ندارد، بلکه جز وظایف مسئولان ورزش است که از این رشته پرمدال حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نصیرشلال از ستاد بازیهای آسیایی/ نظرشان کارشناسی نیست

انتقاد نصیرشلال از ستاد بازیهای آسیایی/ نظرشان کارشناسی نیست