مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-18ورزشي

سرمربی والیبال ژاپن: نمی توانیم بگوییم ما و ایران فینالیست می شویم


قبل از رسیدن به فینال، باید به بازی های مرحله گروهی و حذفی فکر کنیم و مطلقا نمی توانیم بگوییم ایران و ژاپن به فینال می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از فردا (شنبه 28 خرداد) آغاز می شود و به مدت هشت روز در ارومیه پیگیری خواهد شد و ژاپن یکی از 17 شرکت کننده در این رقابت ها است.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن در پایان آخرین تمرین این تیم قبل از شروع مسابقات، اظهار داشت: برای چهارمین بار است که برای مسابقات مختلف به ارومیه می آیم و بابت میزبانی ارومیه در این رقابت ها خوشحالم، چون دوست دارم شهرهای مختلف ایران را ببینم.

فیلیپ بیلین افزود: شرایط اسکان، تمرینات و میزبانی شهر ارومیه عالی است و منتظریم تماشاگران فوق العاده و پرشور ارومیه ای را در ورزشگاه ببینیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن در پایان در پاسخ به سئوال مبنی بر پیش بینی مسابقات و احتمال صعود ژاپن به دیدار فینال و رویارویی با تیم ملی ایران، خاطرنشان کرد: قبل از رسیدن به فینال، باید به بازی های مرحله گروهی و حذفی فکر کنیم و مطلقا نمی توانیم بگوییم ایران و ژاپن به فینال می رسند.

تیم ملی والیبال ژاپن ساعت 13:15 دقیقه فردا (شنبه 28 مرداد) در نخستین مسابقه خود در جام بیست ودوم آسیا به مصاف تایلند می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی والیبال ژاپن: نمی توانیم بگوییم ما و ایران فینالیست می شویم

سرمربی والیبال ژاپن: نمی توانیم بگوییم ما و ایران فینالیست می شویم