مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-05سياسي

بیگی نژاد: وزارت نیرو با کمترین محدودیت در ایام پیک برق کشور را تامین کرد


نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو توانست تا به نحوی محدودیت ها در حوزه برق را در ایام پیک مصرف اعمال کند تا اکثریت جامعه متضرر نشده و آشفتگی اجتماعی به وجود نیاید.

- نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو توانست تا به نحوی محدودیت ها در حوزه برق را در ایام پیک مصرف اعمال کند تا اکثریت جامعه متضرر نشده و آشفتگی اجتماعی به وجود نیاید.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد وزارت نیرو برای مدیریت برق، بیان کرد: وزارت نیرو با بهره گیری از تجربیات دولت های گذشته و توانی که خودش به کار گرفت و مشورتی که در حوزه کاری خود با صاحب نظران داشت توانست به خوبی در حوزه مدیریت منابع برق کشور گام بردارد.

اکنون در بین مصرف کنندگان برق در سطح کشور، کمترین محدودیتی که امکان اعمال داشت، دنبال می شود تا کمترین فشار به بخش های مختلف وارد شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: درست است که بخش هایی اکنون دچار مشکل شده اند و برخی از صنایع با کمبود برق مواجه شدند اما چاره دیگری وجود نداشت.

زمانی که کمبود برق است باید حتما محدودیتی اعمال شود.

این محدودیت باید به نحوی اعمال می شد تا اکثریت جامعه متضرر نشوند و آشفتگی اجتماعی نیز به وجود نیاید، از این جهت وزارت نیرو عملکرد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگی نژاد: وزارت نیرو با کمترین محدودیت در ایام پیک برق کشور را تامین کرد

بیگی نژاد: وزارت نیرو با کمترین محدودیت در ایام پیک برق کشور را تامین کرد