مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-09حوادث

کلاهبرداری میلیاردی با تشویش احساسات


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که با ترفندهای خاص بالغ بر 10 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و یک سال متواری بود، خبر داد.

- سردار جلیل موقوفه یی 18 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با تماس تلفنی و اغفال و سوء استفاده از احساسات آنان اقدام به کلاهبرداری کرده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد کلاهبردار طی تماس تلفنی با مال باختگان، مدعی این بود که یکی از اعضای درجه یک شما در تصادفی هولناک مصدوم شده و برای عمل فوری نیاز به پرداخت هزینه بیمارستان و تجهیزات پزشکی است و به این صورت با اغفال مال باختگان مبالغی را از آن ها دریافت و به کارت های متعدد بانکی واریز و توسط شخص دیگری از فروشگاه ها، مراکز خرید، پمپ بنزین و طلا فروشی ها خرید انجام داده بود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی ماموران پلیس و تلاش شبانه روزی آنها و به کارگیری شیوه های نوین و هوشمندانه، هویت فرد کلاهبردار و محل اختفا وی شناسایی و تحت نظر قرار گرفت.

سردار موقوفه یی با اشاره به اینکه متهم در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد، بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی فنی پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی با تشویش احساسات

کلاهبرداری میلیاردی با تشویش احساسات