مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-13سياسي

سمن ها سربار دولت نیستند/ پیشنهاد نصب المان سمن در یکی از معابر شهر ایلام


یکی از فعالان سازمان های مردم نهاد ایلام ضمن تبریک روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی بر فعالان این حوزه ،گفت:نباید از طریق سمن ها به فکر پول دارآوردن بود چون با این نگاه ماهیت سمن زیر سوال می رود و از طرف دیگر باید توجه داشت که سمن نباید سربار دولت شود.

- ایسنا/ایلام یکی از فعالان سازمان های مردم نهاد ایلام ضمن تبریک روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی بر فعالان این حوزه ،گفت:نباید از طریق سمن ها به فکر پول دارآوردن بود چون با این نگاه ماهیت سمن زیر سوال می رود و از طرف دیگر باید توجه داشت که سمن نباید سربار دولت شود.

دکتر وحید ملکشاهی با حضور در ایسنا، اظهار کرد: مطالبه گری و دغدغه مندی برای حل مشکلات جامعه و مردم فصل مشترک رسانه ها و سازمان های مردم نهاد است و توجه به سمن ها و نقش آنها در اصلاح جامعه در دولت های گوناگون متفاوت بوده است.

وی با بیان اینکه سمن ها از مردم و برای مردم فعالیت می کنند، تصریح کرد: معضلات زیادی در جامعه داریم که گاها دولت ها فرصت ورود و امکانات لازم برای ورود ریزبینانه به آنها را ندارند اما سمن ها با توجه به ساختاری که دارند به راحتی اعتماد مردم را جلب می کنند و تاثیرگذاری بیشتری می توانند داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد باور ادامه داد: ایده آل سازمان های مردم نهاد این است که نه سمن ها دولتی شوند و نه دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها سربار دولت نیستند/ پیشنهاد نصب المان سمن در یکی از معابر شهر ایلام

سمن ها سربار دولت نیستند/ پیشنهاد نصب المان سمن در یکی از معابر شهر ایلام