مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-20سياسي

نماینده ولی فقیه: شورای شهر یاسوج به وظیفه خود عمل نمی کند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای شهر یاسوج به وظیفه خود عمل نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج بعضی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفت وگو کردند.

در این نشست که هدایت الله امیری، عطاالله دانشی، بهنام عباس نژاد و فرشید احمدی کیش حضور داشتند این اعضای شورای شهر یاسوج دغدغه های خود را با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج در میان گذاشتند.

در این نشست هدایت الله امیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به موضوعی که در فضای مجازی و سایت ها مبنی بر اظهارات نماینده ولی فقیه در استان خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج مطرح شده است گفت: معامله ای نکرده ایم و پورسانتی نگرفته ایم اما مسیری که بعضی از دوستان و همکاران ما رفتند جامعه را به سمت بی اعتمادی و تنش سوق داد و معتقدیم بعضی عملکردها خارج از اصول قانونی است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: قبل از عید از شهردار سوالی مطرح کردیم و اگر رییس شورا اجازه می داد تا سوال خود را به درستی می پرسیدیم شاید جواب قانع کننده ای به ما می داد اما رییس شورا به وظیفه خود عمل نکرد کار را عقب می انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه: شورای شهر یاسوج به وظیفه خود عمل نمی کند

نماینده ولی فقیه: شورای شهر یاسوج به وظیفه خود عمل نمی کند