مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-22سياسي

فمینیسم و جاهلیت مدرن


فعالیت های فمینیستی، نه تنها موقعیت برابر برای زنان به ارمغان نیاوردند و هرگز موفق نشدند زنان را از حاشیه نشینی و سرکوب نجات دهند بلکه موجب شد در دوره کنونی با زنانی مواجه باشند که به غیر از بیگانگی، - گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس؛ فریبا پروینیان: زنان، زنان را به رسمیت شناختند ؛ اولین عنوان اعلامیه سازمان ملی زنان آمریکا ست که در سال 1970 توسط نحله فکری فمینیسم رادیکال منتشر شد؛ این اعلامیه اولین ساختار سیاسی همجنس گرایی فمینیسم بود که خود را سردمدار مبارزه با مردسالاری و نجات زنان از قیود مردانه و کسب اعتبار زنان توسط زنان می دانستند.

(لوس ایری گاری) از چهره های برجسته ی فمینیسم معقتداست زنان می توانند از نظر جنسی خودکفا باشند و این تنها راه حل علیه مردسالاری است : زن به طور سنتی ارزش مصرف است برای مرد؛ و ارزش مبادله است میان مردان.

پس یک کالا است.

این کالا چگونه می تواند در بازار با دیگر کالاها غیر از حسادتی تهاجمی داشته باشد؟ این ماده چگونه می تواند از خودش لذت ببرد؟ او برای رهایی از شبه انحصار لذت آزارخواهانه و خانه داری و تولید مثل باید خود لذت بری جنسی و همجنس خواهیش را حفظ و شکوفا کند چرا که چشم پوشی از لذت از جنس مخالف، معادل با سلب قدرتی است که به طور سنتی به مردان مربوط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فمینیسم و جاهلیت مدرن

فمینیسم و جاهلیت مدرن