مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 22:252023-08-16سياسي

ما با یک اتفاق فرازمانی و فرامکانی در اربعین مواجه هستیم


ما با یک اتفاق فرازمانی و فرامکانی در بحث اربعین مواجه هستیم و جمهوری اسلامی دولتی است که در کنار ملت خود، ادای احترام به این حماسه بزرگ حسینی می کند.

- آبادان- معاون هنری حوزه هنری گفت: ما با یک اتفاق فرازمانی و فرامکانی در بحث اربعین مواجه هستیم و جمهوری اسلامی دولتی است که در کنار ملت خود، ادای احترام به این حماسه بزرگ حسینی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فروزان فر شامگاه چهارشنبه در نشست امضای تفاهم نامه حوزه هنری با منطقه آزاد اروند بیان کرد: ما با یک اتفاق فرازمانی و فرامکانی در بحث اربعین مواجه هستیم و به تبع آن، افتخاری برای جمهوری اسلامی است که اولین دولتی است که در کنار ملت خود، ادای احترام به این حماسه بزرگ حسینی می کند.

وی، امضای تفاهم نامه میان حوزه هنری و مناطق آزاد را اتفاق مبارک و میمونی دانست و افزود: اینکه برادران در حوزه هنری، هنر انقلاب را انتخاب کرده اند و این نگاه هنری و فرهنگی در سازمان مناطق آزاد در مناطق مختلف و ستاد مرکزی نیز وجود دارد، باعث افتخار ما است و امیدواریم این مسیر پربرکت در موضوع اربعین نقطه تلاقی خوبی باشد و این تعامل و نقطه تفاهم در موضوع اربعین نقطه شروع برای اتفاقات بعدی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما با یک اتفاق فرازمانی و فرامکانی در اربعین مواجه هستیم

ما با یک اتفاق فرازمانی و فرامکانی در اربعین مواجه هستیم