مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 21:002023-07-29سياسي

حزب الله عراق: کشور های محارب با قرآن، حکم دشمن در میدان جنگ را دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه مقاومت «کتائب حزب الله» در عراق، امروز (شنبه)، بیانیه ای در خصوص هتک حرمت قرآن کریم صادر کرد.

- گروه مقاومت کتائب حزب الله در عراق ضمن تاکید بر لزوم مقابله با هتک حرمت قرآن کریم، تاکید کرد که تداوم دشمنی با اسلام در کشور های سوئد و دانمارک باعث خواهد شد که نوع تعامل با این کشور ها به شکل تعامل با دشمن در میدان جنگ باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه مقاومت کتائب حزب الله در عراق، امروز (شنبه)، بیانیه ای در خصوص هتک حرمت قرآن کریم صادر کرد.

طبق گزارش بعدازظهر امروز (شنبه)، شبکه المیادین ، کتائب حزب الله از ملت های مسلمان خواست که در دفاع از قرآن کریم نقش خود را ایفا کنند و علیه کشور هایی که با صدور مجوز، در آن ها هجمه ها علیه قرآن کریم تکرار می شود، مواضع سختگیرانه ای اتخاذ کنند.

این گروه در ادامه تاکید کرد که تداوم دشمنی با اسلام در این کشور ها، باعث خواهد شد تعامل با این کشور ها براساس تعامل با دشمن در میدان جنگ باشد.

این بیانیه در حالی صادر شده است که ابوحسین الحمیداوی دبیر کل جنبش کتائب حزب الله عراق پیشتر در بیانیه ای درباره تکرار جنایت هتک حرمت قرآن کریم به سوئد هشدار داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله عراق: کشور های محارب با قرآن، حکم دشمن در میدان جنگ را دارند

حزب الله عراق: کشور های محارب با قرآن، حکم دشمن در میدان جنگ را دارند