مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:002023-08-17سياسي

پروژه های هفته دولت در سامانه منتاک ثبت کنید


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر جدیت تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان برای ثبت اطلاعات و وضعیت پروژه های عمرانی در سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان های کشور (منتاک) تاکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت هفته دولت، که در سالن معاونت عمرانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت اسرا و بزرگداشت آزادگان با اشاره به شخصیت والای شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارایه گزارش عملکرد دولت به مردم و بیان نقاط قوت در فعالیت های دستگاه های اجرایی است و باید اطلاع رسانی های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان های مختلف استان نظارت ویژه بر طرح های هفته دولت داشته باشند، افزود: گزارش کامل پروژه های قابل افتتاح در اسرع وقت با جدیت ارایه و در سامانه منتاک ثبت شود.

وی افزود: انتظار است دستگاه های اجرایی که تاکنون اطلاعات طرح های عمرانی و اقتصادی هفته دولت را در این سامانه ثبت نکرده اند، هرچه سریعتر در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

افضلی گفت: هنوز آمار پروژه های هفته دولت قطعی نشده و تعداد دقیق و جزییات طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی استان در هفته دولت طی روزهای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های هفته دولت در سامانه منتاک ثبت کنید

پروژه های هفته دولت در سامانه منتاک ثبت کنید