مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-29دانش

تجهیز دختران دانشگاهی به معارف اسلامی/ ترویج فرهنگ حجاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، دکتر بشری الزوینی، مدیر دپارتمان علوم سیاسی دانشگاه العراقیه و وزیر سابق زنان عراق، - رییس دانشگاه الزهرا (س) دردیدار با وزیر سابق زنان عراق گفت: ما وظیفه داریم دختران دانشگاهی را به علوم روز و فناوری های جدید و همچنین معارف اسلامی مجهز کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، دکتر بشری الزوینی، مدیر دپارتمان علوم سیاسی دانشگاه العراقیه و وزیر سابق زنان عراق، در محل ساختمان ریاست دانشگاه الزهرا با دکتر زهرا ناظم بکایی ریاست دانشگاه، ملاقات و گفتگو کرد.

ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا (س) با خوشامدگویی به میهمان عراقی و نثار درود به شهدای راه حق به ویژه شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، بر ضرورت هم فکری و هم افزایی به منظور اتخاذ تدابیری برای مواجهه با حملات دشمنان اسلام و مسلمین به ویژه در حوزه زنان و خانواده، تاکید کرد.

رییس دانشگاه الزهرا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما وظیفه داریم دختران دانشگاهی را به علوم روز و فناوری های جدید و همچنین معارف اسلامی مجهز نماییم تا اثرگذاری مناسبی در صحنه های جهانی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز دختران دانشگاهی به معارف اسلامی/ ترویج فرهنگ حجاب

تجهیز دختران دانشگاهی به معارف اسلامی/ ترویج فرهنگ حجاب