مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-09بين الملل

دو سناتور آمریکایی: بدون دستاورد برای فلسطینی ها، توافقی با عربستان در کار نیست


دو عضو مجلس سنای آمریکا از حزب دموکرات هشدار دادند، هر توافق رژیم صهیونیستی- عربستان- آمریکا در صورتی که شامل گام های ملموس به نفع فلسطینی ها نباشد، - دو عضو مجلس سنای آمریکا از حزب دموکرات هشدار دادند، هر توافق رژیم صهیونیستی- عربستان- آمریکا در صورتی که شامل گام های ملموس به نفع فلسطینی ها نباشد، با مخالفت شدید حزب جمهوری خواه مواجه خواهد شد و ممکن است از اکثریت مطلوب در سنا برخوردار نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه هاآرتص، کریس وان هولن و تیم کین، دو عضو مجلس سنای آمریکا از حزب دموکرات اعلام کردند که دیگر اعضای حزب دموکرات همین موضع این دو سناتور را دارند و آنها پیام هایی با این مضمون به کاخ سفید انتقال داده اند.

وان هولن، عضو کمیسیون خارجه سنا اعلام کرد: همواره از دولت اسراییل می شنویم که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به فلسطینی ها اهمیت نمی دهد؛ اما بسیاری از اعضای حزب دموکرات معتقدند که صلح طولانی مدت فقط از طریق تعامل با مسائل بسیار مهم در صحنه فلسطین حاصل خواهد شد.

هولن که در ماه گذشته به اراضی اشغالی سفر و با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد، گفت که تضمین دستاوردها برای فلسطینی ها در هر توافقی در آینده، مهم است، به ویژه در پی رویکرد رادیکالی دولت اسراییل که وزرای ارشد در آن، خشونت شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سناتور آمریکایی: بدون دستاورد برای فلسطینی ها، توافقی با عربستان در کار نیست

دو سناتور آمریکایی: بدون دستاورد برای فلسطینی ها، توافقی با عربستان در کار نیست